Vyhlásenie spoločnosti Zľavomat.sk k medializovaným správam o možnom predaji a nepravdivé informácie o Zľavomate v článku Hospodárskych novín zo dňa 18. mája 2017
O Slevomat.cz a Zlavomat.sk, ako o neoddeliteľnú skupinu, je neustále veľký záujem zo strany potenciálnych investorov. Veľký záujem je dôkazom úspešnosti tohto projektu. Projekt je silne profitabilný, tržby skupiny aktuálne dosahujú takmer 20 miliónov eur pri celkovom objeme sprostredkovaných obchodov 77 miliónov eur. Tento rok bude EBITDA (čistý zisk pred zdanením) atakovať 5,8 miliónov eur.
Zľavomat prešiel za šesť rokov svojej existencie na trhu značnou transformáciou – už nie je tradičný zľavový portál, ale zmenil sa na inšpiračné miesto pre zážitky a cestovanie so zárukou garancie kvality, kde ľudia nájdu tipy ako tráviť voľný čas, ako si spríjemniť každodenný život či nájsť skvelý darček pre najbližších, a to stále s garanciou najatraktívnejšej ceny na trhu. Plánom spoločnosti je v tejto stratégii pokračovať a i naďalej rozširovať tím na Slovensku pre ešte lepší a bližší prístup k zákazníkom.
V článku Hospodárskych novín zo dňa 18. mája 2017 o možnom predaji Zľavomatu sú nepravdivé informácie, ktoré zavádzajú o stratégii a plánoch portálu. V texte je nesprávne uvedené, že , , klasický tovar (na Zľavomate) by mal postupne nahradiť drahší a luxusnejší sortiment.“ Veta nie je pravdivá a zavádza ohľadom stratégie portálu. Zlavomat.sk len obohatí existujúcu ponuku, posilní a rozšíri napríklad o exkluzívne ponuky, ktoré zákazníci nikde inde nenájdu, aj o značkové a prémiové tovary ako napríklad rodinné domy, autá či hodinky.
V tejto súvislosti zároveň uvedený článok obsahuje zavádzajúce vyhlásenia členov Slovenskej asociácie portálov kolektívneho nakupovania pána Mariána Tara a pána Jozefa Vikarského, ktoré sú irelevantné, klamlivé a neodborné.
Sme hrdí aj na skvelý a samostatný tím slovenského Zľavomatu, ktorý prináša zákazníkom neustále inovácie ako napríklad rodinný dom a inšpiruje aj materský Slevomat.cz v Česku.
Stratégiou Zlavomat.sk je vždy férová, otvorená a flexibilná spolupráca s partnermi, ktorých si veľmi váži. Zakladáme si na tom, aby sa naši partneri ako prví dozvedeli o akýchkoľvek novinkách či zmenách.
Zlavomat.sk nikdy nebol členom Slovenskej asociácie portálov kolektívneho nakupovania, pretože má veľmi odlišnú obchodnú stratégiu a hodnoty firmy zameranú smerom k nulovej tolerancii nekvalitných ponúk. Zlavomat.sk sa dlhodobo zameriava na inšpiráciu a zážitky s garanciou kvality, a nie na hromadné nakupovanie založené len na extrémnych zľavách bez kontroly kvality.
Veríme, že podobné nepravdivé a zavádzajúce vyjadrenia niektorých marginálnych hráčov na trhu ako v spomínanom článku, neovplyvnia naše skvelé a dlhodobo budované férové vzťahy s našimi partnermi a dodávateľmi.
Aleš Mlátilík
Šéf Zlavomat.sk
V Bratislave 18. mája 2017
18. mája 2017