4* dovolenka v Chorvátsku: polpenzia či plná penzia, neobmedzený vstup do aquaparkov, 2 deti zdarma
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý den, da sa prosím v rezorte ubytovať aj so psom ? Ďakujem Vám
Dobrý deň. Chcem sa opýtať keď chceme ísť k Vám ale máme 3deti vo veku (13,11 a 3roky) ako postupovať. Ide nám nahodiť najviac 2deti. Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň. Vôbec nie je vidieť, ako sú riešené izby, teda ak potrebujeme rodinnú dovolenku a mame dve deti, či je tam osobitne izba, aby sme mali aj my s manželom večer možnosť posedieť. Dakujem
Dobrý deň, Radka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ubytovanie je možné v dvojlôžkových izbách s jednou prístelkou. Súčasťou ubytovacej jednotky len jedna izba.
Prajeme Vám krásny deň.
Dobrú den, ako ďaleko je z
Od tohto hotela nejaká pláž??
Dobrý de)ň, Kristína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na ubytovacie zariadenie, a to na tel. čísle +386 3 829 78 36 alebo mailom na rezervacije1@terme-tuhelj.hr.
Prajeme Vám krásny deň.
Dobry den, ked m dve deti 6 a 9 rokov kolko bude stat pobyt ? Ako sa to da rezervovat ?dakujem
Dobrý deň, Kristina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, prepošlite nám Vašu požiadavku na podpora@zlavomat.sk a my preveríme Vaše možnosti ubytovania.
Prajeme Vám krásny deň.
Keď potrebujem ubytovanie pre 3 deti (8rokov, 3 roky, 2 roky) aký je postup? Ďakujem
Dobrý deň, Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, prepošlite nám Vašu požiadavku na podpora@zlavomat.sk a my preveríme Vaše možnosti ubytovania.
Prajeme Vám krásny deň.
Dobrý deň, ak maju deti vek 6 a 8 rokov. Môžem rezervovať pobyt? Koľko bude nutné doplatiť za druhe dieťa? Ďakujem
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, prepošlite nám Vašu požiadavku na podpora@zlavomat.sk a my preveríme Vaše možnosti ubytovania.
Prajeme Vám krásny deň.
Nová otázka
Pridaním dotazu súhlasíte so zverejnením vyplneného mena a obsahu príspevku. Príspevky so závadným obsahom sme nútení odstraňovať, rovnako ako príspevky odkazujúce na konkurenčné portály či e‑shopy alebo príspevky, ktoré k danej ponuke nie sú relevantné. Otázky, podnety alebo sťažnosti, ktoré sa nevzťahujú k tejto ponuke, smerujte na náš kontaktný formulár nebo volejte +421 232 117 321.
Dobrý deň, keď majú deti 13, 15 berú sa už ako dospelí?
Dobrý deň, pani Pelclová ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, prepošlite nám Vašu požiadavku na podpora@zlavomat.sk a my preveríme Vaše možnosti ubytovania.
Prajeme Vám krásny deň.