Čo sa mi veľmi páčilo:
1. Papuče v izbe.
2. Župany na izbe.
3. 2 fľaše 0,2 sýtenej minerálnej vody. Dopĺňané každý deň.
4. Na raňajky sú čerstvé croissanty Nutella a chutné orieškové tyčinky.
Proste sa mi to páčilo.
1. 30 minút jazdy z Bratislavy.
2. Bezplatné parkovanie.
3. Dobre upravené územie.
3.a. Krásna oblasť, všetko je veľmi útulné. Veľa rôznych predmetov z 19. storočia na mieste. Napríklad staré vozíky, sane, kolieska vozíkov a mnoho ďalšieho.
4. Udržiavané jazierko s altánkom.
5. Čašníci sú priateľskí a ochotní.
6. Jedla je dosť pre každého.
7. Nebolo veľa ľudí.
8. 350 metrov od hotela sa nachádza veľké jazero, kde si môžete usporiadať piknik, ísť na ryby alebo si zaplávať.
9. Jacuzzi.. Všetko funguje, osvetlenie, pena, budete spokojní. Len by som si prial, aby tam bolo viac masážnych otvorov trochu vyššie, na úrovni chrbta, aby sa svaly dali vypracovať
10. sauna, parný kúpeľ, veľmi slušná kvalita. Dobre zahriate, akurát na teplotu.
11. Izba 15m2. Pekné, útulné, nie staré.
12. Kúpeľňa je čistá, dobre udržiavaná a moderná.
13. Vždy je teplá voda.
Čo sa mi naozaj nepáčilo.
1. Skúposť, lakomosť majiteľa.
1.a. O večeri.
Podvod z hotela.
Platili sme za stravu: raňajky a večere. Upozornili sme hotel, že sa do hotela prihlásime po 21:00. Prišli sme o 21:15, požiadali o večeru, nakŕmili nás, ale nikto nepovedal, že to bude platená večera po 21:00. A pri odchode nám hotel účtoval zvlášť.
1.b. Keďže sme mali narodeniny, požiadali sme hotel, aby nám urobil večeru, ktorú sme zaplatili: buď na tráve, alebo v altánku za službu si hotel účtoval 150 eur. Prirodzene, odmietli sme. Áno, služba v reštaurácii Michelin je lacnejšia.
2. Oslávili sme narodeniny.
Od hotela sme nedostali žiadnu pochvalu. Ani kúsok koláča alebo pečiva, ani tanier nakrájaného ovocia, ani košík s ovocím na izbe, ani 2 poháre šampanského alebo vína, ani iný narodeninový kompliment. Nebol poskytnutý ani welcome drink, ktorý bol v cene.
3. V izbe v spodnej časti nášho okna medzi stenou a podlahou bola pavučina s rozmermi 10–15 cm To znamená, že koberec bol dávno a nekvalitne povysávaný, upratovanie izby bolo zlej kvality.
4. Dvere nočného stolíka v izbe sa nezavreli, preto personál položil papier, aby boli dvere zatvorené.
5. Naozaj sa mi nepáčila posteľná bielizeň.
Obliečky mali na sebe neprané krvavé škvrny, to je veľmi nízke, nie kultúrne a nie profesionálne zo strany hotela.
6. Pred rezerváciou izby sme tiež zavolali do hotela a spýtali sme sa, či je suita voľná na naše dátumy. Keďže si ho môžete rezervovať cez Zlavomat, len samostatne s doplatkom. Bolo nám povedané, že áno, on je volny. Zaplatili sme si izbu Deluxe cez Zlavomat, poslali sme hotelu list s kupónom a pýtali sme sa, koľko doplatíme za Suite. Nasledujúce ráno nám bolo povedané, že suita je obsadená a nedá sa kúpiť.
7. Areál hotela tiež nemôžete využívať, keď sa v ňom konajú svadby. V našich termínoch boli 2 svadby v piatok a sobotu. Toto je veľmi dôležitý bod, pretože sme si práve rezervovali hotel, aby sme sa mohli prejsť po území, posedieť si večer pri krbe vonku, užiť si relax a atmosféru. Toto všetko vám počas svadieb nebude k dispozícii.
Výsledkom bolo, že sme namiesto luxusnej dovolenky museli opustiť hotel a celý deň sa prechádzať po dedine. A večer sme nemohli spať, pretože sme neustále počuli zvuky kuchyne nad nami a zvuky svadby.
8. Hlasný hluk. Ráno sa zobudíte na hluk zo staveniska vedľa novostavby hotela alebo na hluk dieselovej kosačky, ktorá skoro ráno kosí trávniky.