S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Kedy mi bude tovar doručený?

Zľavomat.sk funguje ako katalóg ponúk, teda ako sprostredkovateľ, a to aj pri tovare. Lehotu na doručenie nájdete pri každej ponuke ešte pred zakúpením a potom aj na potvrdení objednávky v sekcii „Moje nákupy“. Pokiaľ už očakávaná doba dodania uplynula, prosím, kontaktujte priamo predajcu tovaru, ktorého údaje nájdete tiež na potvrdení objednávky v sekcii „Moje nákupy“. Ak by nastal akýkoľvek komunikačný problém s predajcom tovaru, neváhajte kontaktovať. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Mám objednaný tovar, môžete mi poslať sledovacie číslo?

Zľavomat.sk nie je priamy dodávateľ tovaru, sledovacím číslom nedisponujeme. Stav objednávky vám preverí obchod, ktorý vám tovar doručuje. Kontakt na obchod nájdete v potvrdení objednávky alebo v danej ponuke. Ak by nastal akýkoľvek komunikačný problém s predajcom tovaru, neváhajte kontaktovať e‑mail podpora@zlavomat.sk. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Tovar mi neprišiel.

Pokiaľ už očakávaná doba dodania tovaru uplynula, kontaktujte priamo obchod, ktorého údaje nájdete tiež na potvrdení objednávky. Ak by nastal akýkoľvek komunikačný problém s predajcom tovaru, neváhajte kontaktovať. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore