S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Chcem tovar reklamovať (chyba a pod.)

Ak sa vyskytne chyba na tovare, neváhajte podať reklamáciu. Kontaktujte, daného predajcu tovaru pre zistenie postupu, ktorý majú v obchodných podmienkach. Kontaktné údaje nájdete na faktúre alebo v časti objednávky v sekcii " Moje nákupy". Ak by nastal akýkoľvek komunikačný problém s predajcom tovaru, neváhajte kontaktovať. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Chcem tovar vrátiť (nesedí mi veľkosť, nepáči sa mi farba, očakával som niečo iné…)

Nepoužitý tovar môžete do 14 dní od prevzatia vrátiť, a tým odstúpiť od zmluvy. Adresu pre vrátenie tovaru nájdete na potvrdení objednávky v sekcii “Moje nákupy”. Do balíka k tovaru odporúčame priložiť vyplnený formulár. Náklady na dopravu pri zaslaní tovaru späť hradí kupujúci. Vzorový formulár TU

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.