S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako funguje refundácia?

Ak vám prepadol voucher a nestihli ste ho z osobných dôvodov využiť, nič sa nedeje. Svojim zákazníkom poskytujeme službu refundácie prepadnutého vouchera, kedy sa za neaktívny voucher pripíšu kredity v plnej uhradenej hodnote späť na konto, z ktorého bol voucher kupovaný. Štandardne vie zákazník refundovať vždy jeden voucher ročne, členovia Premium klubu majú navyše 4 kvartálne refundácie. Kredity z refundácie sú platné 6 týždňov od jej vykonania. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Ako požiadať o refundáciu?

V lehote 7 až 30 dní po skončení platnosti voucheru viete o refundáciu požiadať cez vaše konto. Možnosť sa zobrazí pri prepadnutom voucheri v profilovej sekcii Neaktívne vouchery. Taktiež nás viete kontaktovať telefonicky alebo emailom a po splnení podmienok pre refundáciu vám kredity za prepadnutý voucher vrátime na Zľavomat konto. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Dostal som voucher a chcem ho refundovať.

Voucher, ktorý prepadol, vie refundovať len objednávateľ, a teda e‑mailové konto, pod ktorým sa voucher nachádza. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.